Monday, March 08, 2010

Coretanku

Minggu ke 2 di bulan Mac...Alhamdulillah aku masih diberikan oleh Nya nyawa & rezeki untuk aku meneruskan kehidupan. Ku coretkan bingkisan ini tatkala hati ini tersa terbuai dengan permainan kehidupan. Penghujung minggu yang kurasakan saatnya terlalu bahagia & sukar untuk ku lupakan. Perancangan ke Ipoh hanya sekadar bertujuan untuk ziarah sahabat-sahabat yang telah lama kutinggalkan. Rupanya perancangan Allah itu lebih baik!!! Huhu..tak disangka aku, Along Farah, Ana & Mira ke Cameron Highlands...Banyak pengalaman yang kami tempuhi..Dalam ketakutan pasti ada sedikit keberanian yang tersembunyi..dari situlah bagi aku mengeratkan lagi tautan ukhwah antara kami.

Paling penting, pagi itu Alhamdulillah aku berjaya menjejaki insan yang hampir 10 tahun aku tak jumpa..insan yang bagiku cukup bererti..aku bersyukur sangat, akhirnya Allah mendengar rintihan & doaku ini..moga2pertemuan antara kami nanti bukanlah pengakhiran sebuah episod dalam hidupku...

No comments: